Dear Valued Business Partner,


In our endeavor of simplifying processes & improve our service quality, we are pleased to announce introduction of one toll free number for all our vendors for the entire kingdom. You can use this toll free number & reach our customer service desk to seek information/ clarity on following services:

• Follow-up requests (Registration - Pre-qualification - Updating material class codes)
• All inquiries regarding electronic invoicing
• Any other inquiry

To reach our toll number you can call 920000222 Ex 444 --> press 2 . Toll Free Number is duly supported by a fully functional Interactive Voice Recorder (IVR) to help you reach right resource.

Alternatively you can also reach us using following email addresses:


Nature of Service/ Query Email Address
To Follow-up the Registration requests SRMSupport@se.com.sa
To Follow-up the Pre-Qualification / updating material class codes requests MVRQD@se.com.sa
To report e-Bidding System error / server problem Call 011-80-76777
All enquiries pertaining to electronic Invoices such as block/payment delay, etc & any IT related issues pertaining to e-Invoicing portal . einvoicesupport@se.com.sa
To update our Suppliers database with Zakah and GOSI certificates. Log in to SAP ARIBA and update Zakah and GOSI details
Materials Barcode inquiries AAMaziad@se.com.sa


Please update our database with the latest copies of certificates to avoid holding payment

Please do send us scanned copies of following documents to help us serve you better:

• Commercial Registration Certificate
• Chamber of Commerce Certificate
• Social Insurance Certificate
• Zakat and Income Certificate
• List of authorized persons endorsed by the Chamber of Commerce

We thank you and we look forward for a productive collaboration to make this project a success for all of us.


، عزيزي شريك الأعمال المحترم


في إطار سعينا لتبسيط العمليات وتحسين جودة خدماتنا، يسعدنا أن نعلن عن تقديم رقم الموحد لجميع البائعين لدينا في المملكة بأكملها. يمكنك استخدام هذا الرقم المجاني والتواصل مع مكتب خدمة العملاء لدينا للحصول على معلومات/توضيح بشأن الخدمات التالية:
: لاستقبال اتصالاتكم عن العمليات التالية

  • متابعة الطلبات (التسجيل - التأهيل المسبق - تحديث رموز فئات المواد)
  • جميع الاستفسارات المتعلقة بالفواتير الإلكترونية
  • أي استفسار آخر


للوصول إلى رقمنا الموحد يمكنك الاتصال على 920000222 تحويله 444 --> اضغط الرقم 2 الرقم المجاني مدعوم خاصية الرد الالي التفاعلي للمساعدة على سهولة الوصول للخدمة المطلوبة (IVR) الذي يعمل بكامل طاقته لمساعدتك في الوصول إلى الإدارة الصحيحة. يمكنك أيضًا التواصل معنا باستخدام عناوين البريد الإلكتروني التالية:

كما يمكنكم التواصل عبر البريد الإلكتروني

البريد الالكتروني الخدمات والاستفسارات المقدمة
SRMSupport@se.com.sa لمتابعة طلبات التسجيل
MVRQD@se.com.sa لمتابعة طلبات التأهيل المسبق / تحديث فئات المواد
اتصل 011-80-76777 للإبلاغ عن خطأ في نظام المزايدة الإلكترونية / مشكلة في الخادم،
einvoicesupport@se.com.sa جميع الاستفسارات المتعلقة بالفواتير الإلكترونية مثل الحظر/تأخير الدفع، وما إلى ذلك وأي مشكلات متعلقة بتكنولوجيا المعلومات تتعلق ببوابة الفواتير الإلكترونية.
ثم تحديث تفاصيل الزكاة والتأمينات SAP ARIBA قم بتسجيل الدخول إلى الاجتماعية تحديث قاعدة بيانات الموردين لدينا بشهادات الزكاة والتأمينات الاجتماعية
AAMaziad@se.com.sa استعلام المواد عن الباركود

: يرجى تحديث قاعدة بياناتنا بأحدث نسخ الشهادات لتجنب تعليق الدفع


: يرجى إرسال نسخ من المستندات التالية إلينا لمساعدتنا في خدمتك بشكل أفضل:


  • شهادة السجل التجاري
  • شهادة الغرفة التجارية
  • شهادة التأمين الاجتماعي
  • شهادة الزكاة والدخل
  • قائمة الأشخاص المرخص لهم معتمدة من الغرفة التجارية


. نشكركم ونتطلع إلى تعاون مثمر لإنجاح هذا المشروع لنا جميعًا.