Dear Valued Business Partner,


In our endeavor of simplifying processes & improve our service quality, we are pleased to announce introduction of one toll free number for all our vendors for the entire kingdom. You can use this toll free number & reach our customer service desk to seek information/ clarity on following services:

• Follow-up requests (Registration - Pre-qualification - Updating material class codes)
• All inquiries regarding electronic invoicing
• Any other inquiry

To reach our toll number you can call 920000222 Ex 444 --> press 2 . Toll Free Number is duly supported by a fully functional Interactive Voice Recorder (IVR) to help you reach right resource.

Alternatively you can also reach us using following email addresses:


Nature of Service/ Query Email Address
Follow-up requests (Registration – Pre-qualification – updating material class codes) PRC-VENDOR@se.com.sa
To report e-Bidding System error / server problem bsd-cmms-support@se.com.sa
All enquiries pertaining to electronic Invoices such as block/payment delay, etc & any IT related issues pertaining to e-Invoicing portal . einvoicesupport@se.com.sa
To update our Suppliers database with Zakah and GOSI certificates. log in as primary user to the portal https://www.se.com.sa/e-Bid/account/Login


Please update our database with the latest copies of certificates to avoid holding payment

Please do send us scanned copies of following documents to help us serve you better:

• Commercial Registration Certificate
• Chamber of Commerce Certificate
• Social Insurance Certificate
• Zakat and Income Certificate
• List of authorized persons endorsed by the Chamber of Commerce

We thank you and we look forward for a productive collaboration to make this project a success for all of us.


،،،إلى شريك الأعمال المحترم


لتعزيز التواصل مع الموردين للشركة السعودية للكهرباء ولتسهيل وتسريع عملياتها، يسعدنا ان نعلمك انه تم تخصيص رقم موحد لجميع مناطق المملكة لدعم موردي ومقاولي الشركة
: لاستقبال اتصالاتكم عن العمليات التالية

  • متابعة طلبات (التسجيل – التأهيل – تحديث فئة تصنيف المواد).
  • الاستفسارات المتعلقة بالفاتورة الإلكترونية.
  • جميع الاستفسارات الأخرى.


للوصول للرقم الموحد يمكنكم الاتصال على 920000222 تحويله 444 --> اضغط الرقم 2 . يعمل الرقم المجاني بخاصية الرد الالي التفاعلي للمساعدة على سهولة الوصول للخدمة المطلوبة

كما يمكنكم التواصل عبر البريد الإلكتروني

العناوين البريدية الخدمات والاستفسارات المقدمة
PRC-VENDOR@se.com.sa متابعة طلبات (التسجيل – التأهيل – تحديث فئة تصنيف المواد)
bsd-cmms-support@se.com.sa المشاكل التقنية بنظام العطاءات الالكتروني (الدخول للنظام، تغيير الرقم السري، ...الخ)
einvoicesupport@se.com.sa جميع الطلبات المتعلقة بالفاتورة الالكترونية والتي تتضمن ايقاف او تأخر الدفع واي مشاكل تقنية على بوابة الفاتورة الالكترونية
log in as primary user to the portal https://www.se.com.sa/e-Bid/account/Login لتحديث شهادة الزكاة والتأمينات الاجتماعية للموردين

: لتحديث ملف المورد ليتمكن من صرف مستحقاته


: لخدمتكم بشكل افضل نرجو الاستمرار بتزويدنا بنسخ محدثة من


  • شهادة السجل التجاري
  • شهادة الغرفة التجارية
  • شهادة التأمينات الاجتماعية
  • شهادة مصلحة الزكاة والدخل
  • قائمة بالمفوضين للتعامل مع الشركة مصدق من الغرفة التجارية


. شاكرين تعاونكم ومساهمتكم الفعالة لنجاح المشروع بالشكل الأمثل